Bliv medlem!

Selskabet er for alle der interesserer sig for naturbevarelse i Danmark, såvel som i udlandet. I arbejdet for bevarelsen af truede arter og biodiversitet generelt, vil vi fokusere på de områder hvor der er størst pres på dyrenes levesteder. Derigennem håber vi at kunne bevare en plads i naturen for de vilde dyr, store som små, som gør verden lidt mere interessant at leve i.

Som medlem af Dansk Pattedyrforening støtter du arbejdet for bevarelse af Jordens biologiske mangfoldighed og et stærkt dansk engagement for verdens vilde natur.
Du bliver medlem af Dansk Zoologisk Selskab ved at
1) indbetale det årlige kontingent
2) udfylde indmeldelsesformularen og trykke "Send info".
Herefter er du officielt medlem af Dansk Zoologisk Selskab, og du vil snarest derefter modtage en velkomstpakke med posten.

Som medlem modtager du eMagasinet HABITAT pr mail
2 gange om året, ligesom du vil modtage invitationer til vores arrangementer.

Ved indmeldelse i perioden 1/6-1/9 2011 kan du få dit medlemskab gratis indtil 1. marts 2012!
Hvis du ønsker at benytte dig af dette tilbud kan du hoppe direkte til trin 2. Du er naturligvis meget velkommen til at betale kontingentet alligevel, hvis du ønsker det.

Betaling via bank
Betaling sker enten via Netbank til Selskabets konto i Danske Bank: Regnr. 3123 Kontonr. 3123241312

Hvis du regner med at støtte mere end et enkelt år, er det superfint hvis du sætter banken op til automatisk at overføre kontingentet hver d. 1. marts.

Medlemsfordele. Du får:
– rabat ved de arrangementer der ikke er gratis
– nyhedsbreve med kommende arrangementer i foreningen
– fri adgang og rabat på gæstebilletter til Naturhistorisk Museum
– invitationer til udstillingsåbninger på Naturhistorisk Museum
– 10 % rabat i museumsbutikken
– 10% på alle udendørsartikler, Jagtstuen, Park Allé 15, Aarhus

Ønsker du at blive medlem af Dansk Pattedyrforening skal du blot sende en mail til tilmelding@pattedyrforening.dk med navn og adresse, så får du tilsendt et girokort samt invitation til næste årsmøde.

Medlemskabet fornyes årligt og koster kr. 100,-.